نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی تولید ارزیابی آمادگی ساخت و تولید در چرخه ی عمر دستیابی [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 48-63]
  • آمادگی فناوری ارزیابی آمادگی ساخت و تولید در چرخه ی عمر دستیابی [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 48-63]

ا

  • اثر شبکهای مروری بر مفاهیم کسب وکار شبکه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 86-97]
  • ارزیابی انطباق الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
  • ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل ریسک رتبه‌بندی عوامل ریسک پروژه‌های تحقیقاتی به کمک ترکیب روش‌های فرایند تحلیل شبکه‌ای و DEMATEL فازی، مورد مطالعه: شرکت تحقیقاتی آرایشی و بهداشتی آلفا [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 48-57]
  • استاندارد بررسی و تحلیل تغییرات استاندارد ISO/IEC 27001: 2013 و ارائه مدل انتقال [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 38-47]
  • استانداردسازی بررسی و تحلیل موضوعات استاندارد فناوری‌های وزارت دفاع آمریکا براساس فرآیند چرخه‌ی عمر محصول [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 6-13]
  • استانداردسازی الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
  • استانداردسازی استانداردسازی رایانش ابری: تلاش‏ها، چالش‏ها و اولویت‏ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 46-63]
  • استانداردسازی استانداردسازی سازمان، فرایند و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 18-23]
  • استانداردسازی سامانه‌ی نرم‏افزاری ارائه‌ی الگوی پیشنهادی استانداردسازی در چرخه‌ی حیات نرم‌افزار [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 12-25]
  • استانداردسازی فناوری بررسی و تحلیل موضوعات استاندارد فناوری‌های وزارت دفاع آمریکا براساس فرآیند چرخه‌ی عمر محصول [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 6-13]
  • استانداردسازی فناوری ارائه ی مدلی تطبیقی به منظور استانداردسازی فناوری و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 24-37]
  • استانداردسازی محصول ارائه ی مدلی تطبیقی به منظور استانداردسازی فناوری و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 24-37]
  • استاندارد‌‌های طراحی بررسی اثر استفاده از استاندارد‌‌های طراحی روی کیفیت طراحی محصولات [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 26-36]
  • استانداردهای مدیریت پروژه بررسی شکلی و محتوایی انواع استانداردهای مدیریت پروژه با دامنه ی جهانی [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 80-101]
  • اطلاعات طراحی بررسی اثر استفاده از استاندارد‌‌های طراحی روی کیفیت طراحی محصولات [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 26-36]
  • اقلام دفاعی مروری بر انواع سیستم های کدگذاری اقلام و کاربردهای آن ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 6-21]
  • الزامات طراحی محصول ارائه ی چارچوب مهندسی الزامات به منظور اطمینان از درک و دریافت نیاز کامل مشتریان [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 34-44]
  • امنیت ارائه‌ی الگوی پیاده‏ سازی نظام مدیریت امنیت اطلاعات در محیط رایانش ابری [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 24-37]
  • انتخاب تأمینکننده مدل برنامه ریزی چندهدفه فازی-تصادفی برای مسئله انتخاب تأمین کننده [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 96-101]
  • انتقال تکنولوژی ارزیابی تطابق مدل های مهندسی معکوس با حوزه های دانشی مدیریت پروژه [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 68-87]
  • ایزو 9001 شناسایی مهم‌ترین عوامل در اجرای موفق سیستم مدیریت کیفیت در یک سازمان خدماتی [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 58-71]

ب

  • بازرسی فنی الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
  • برنامه ریزی تصادفی مدل برنامه ریزی چندهدفه فازی-تصادفی برای مسئله انتخاب تأمین کننده [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 96-101]
  • برنامه ریزی فازی مدل برنامه ریزی چندهدفه فازی-تصادفی برای مسئله انتخاب تأمین کننده [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 96-101]
  • برنامه ی استانداردسازی ارائه ی مدلی تطبیقی به منظور استانداردسازی فناوری و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 24-37]

پ

  • پروژه‌های تحقیقاتی رتبه‌بندی عوامل ریسک پروژه‌های تحقیقاتی به کمک ترکیب روش‌های فرایند تحلیل شبکه‌ای و DEMATEL فازی، مورد مطالعه: شرکت تحقیقاتی آرایشی و بهداشتی آلفا [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 48-57]

ت

  • تأیید صلاحیت الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
  • تأیید صلاحیت پروازی الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
  • تجزیه وتحلیل حالات خطا و اثرات آن ارائه یک الگوریتم ترکیبی از تجزیه وتحلیل نقاط شکست فازی و تکنیک مجموع وزین رده ای به منظور شناسایی و اولویت بندی مخاطرات پروژه (مطالعه موردی: یک پروژه گاز رسانی) [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 56-67]
  • تخصیص سفارش مدل برنامه ریزی چندهدفه فازی-تصادفی برای مسئله انتخاب تأمین کننده [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 96-101]
  • تکنیک مجموع وزین رده ای ارائه یک الگوریتم ترکیبی از تجزیه وتحلیل نقاط شکست فازی و تکنیک مجموع وزین رده ای به منظور شناسایی و اولویت بندی مخاطرات پروژه (مطالعه موردی: یک پروژه گاز رسانی) [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 56-67]
  • توسعه ی محصول راهبردهای تأثیرگذار بر فرایند توسعه ی محصول جدید در صنایع دفاعی کشور [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 22-33]
  • توسعه‌ی محصول جدید طبقه‌بندی شایستگی‌های کلیدی کارکنان تیم‌های توسعه محصول مبتنی بر مرور ادبیات [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 38-55]
  • تیم توسعه‌ی محصول طبقه‌بندی شایستگی‌های کلیدی کارکنان تیم‌های توسعه محصول مبتنی بر مرور ادبیات [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 38-55]

چ

  • چرخه‌ی حیات نرم‌افزار ارائه‌ی الگوی پیشنهادی استانداردسازی در چرخه‌ی حیات نرم‌افزار [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 12-25]
  • چرخه‌ی عمر الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
  • چرخه ی عمر دستیابی ارزیابی آمادگی ساخت و تولید در چرخه ی عمر دستیابی [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 48-63]
  • چرخه‌ی عمر محصول‌ بررسی و تحلیل موضوعات استاندارد فناوری‌های وزارت دفاع آمریکا براساس فرآیند چرخه‌ی عمر محصول [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 6-13]
  • چرخه ی عمر محصول استانداردسازی سازمان، فرایند و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 18-23]
  • چرخه ی عمر محصول ارائه ی مدلی تطبیقی به منظور استانداردسازی فناوری و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 24-37]

ح

خ

  • خدمات ابری استانداردسازی رایانش ابری: تلاش‏ها، چالش‏ها و اولویت‏ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 46-63]

د

  • دیمتل فازی شناسایی مهم‌ترین عوامل در اجرای موفق سیستم مدیریت کیفیت در یک سازمان خدماتی [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 58-71]

ر

  • راهبرد راهبردهای تأثیرگذار بر فرایند توسعه ی محصول جدید در صنایع دفاعی کشور [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 22-33]
  • رایانش ابری ارائه‌ی الگوی پیاده‏ سازی نظام مدیریت امنیت اطلاعات در محیط رایانش ابری [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 24-37]
  • رایانش ابری استانداردسازی رایانش ابری: تلاش‏ها، چالش‏ها و اولویت‏ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 46-63]
  • رده‌بندی الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
  • رضایت مشتریان ارائه ی چارچوب مهندسی الزامات به منظور اطمینان از درک و دریافت نیاز کامل مشتریان [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 34-44]
  • روش‌شناسی توسعه‌ی نرم‏افزار ارائه‌ی الگوی پیشنهادی استانداردسازی در چرخه‌ی حیات نرم‌افزار [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 12-25]

ز

  • زنجیره ی تأمین ارائه ی چارچوبی برای ارزیابی تأثیر مدیریت دانش مشارکتی بر یکپارچگی زنجیره ی تأمین با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 98-109]

س

  • ساختار شبکه شبکه سازی سازمان ها، گونه شناسی مدیریت و کنترل آنها با تحلیل سه لایه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 7-17]
  • سازمان شبکه سازی سازمان ها، گونه شناسی مدیریت و کنترل آنها با تحلیل سه لایه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 7-17]
  • سازمان استانداردسازی سازمان، فرایند و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 18-23]
  • سازمان‌های فناوری‌محور بررسی چارچوبی برای سنجش سرمایه‌های فکری در سازمان‌های فناوری‌محور [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 36-47]
  • سرمایه‌ی فکری بررسی چارچوبی برای سنجش سرمایه‌های فکری در سازمان‌های فناوری‌محور [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 36-47]
  • سنجش سرمایه‌ی فکری بررسی چارچوبی برای سنجش سرمایه‌های فکری در سازمان‌های فناوری‌محور [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 36-47]
  • سیستم کدگذاری مروری بر انواع سیستم های کدگذاری اقلام و کاربردهای آن ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 6-21]
  • سیستم کدگذاری ناتو مروری بر انواع سیستم های کدگذاری اقلام و کاربردهای آن ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 6-21]
  • سیستم مدیریت کیفیت شناسایی مهم‌ترین عوامل در اجرای موفق سیستم مدیریت کیفیت در یک سازمان خدماتی [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 58-71]

ش

  • شاخص رضایت مشتری ارزیابی تأثیر کیفیت خدمت بر رضایت مشتری (موردکاوی شرکت ایران خودرو) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 78-85]
  • شایستگی‌های کلیدی کارکنان طبقه‌بندی شایستگی‌های کلیدی کارکنان تیم‌های توسعه محصول مبتنی بر مرور ادبیات [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 38-55]
  • شبکه شبکه سازی سازمان ها، گونه شناسی مدیریت و کنترل آنها با تحلیل سه لایه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 7-17]
  • شبکه مروری بر مفاهیم کسب وکار شبکه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 86-97]
  • شبکهی کسبوکار مروری بر مفاهیم کسب وکار شبکه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 86-97]

ص

  • صنایع دفاعی راهبردهای تأثیرگذار بر فرایند توسعه ی محصول جدید در صنایع دفاعی کشور [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 22-33]

ط

  • طبقه‌بندی طبقه‌بندی شایستگی‌های کلیدی کارکنان تیم‌های توسعه محصول مبتنی بر مرور ادبیات [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 38-55]
  • طبقه بندی کالا مروری بر انواع سیستم های کدگذاری اقلام و کاربردهای آن ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 6-21]

ع

  • عملکرد نوآوری بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (با مطالعه موردی در شرکت زمزم اصفهان) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 64-77]

ف

  • فازی DEMATEL رتبه‌بندی عوامل ریسک پروژه‌های تحقیقاتی به کمک ترکیب روش‌های فرایند تحلیل شبکه‌ای و DEMATEL فازی، مورد مطالعه: شرکت تحقیقاتی آرایشی و بهداشتی آلفا [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 48-57]
  • فرایند استانداردسازی سازمان، فرایند و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 18-23]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ارائه ی چارچوبی برای ارزیابی تأثیر مدیریت دانش مشارکتی بر یکپارچگی زنجیره ی تأمین با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 98-109]
  • فرایند تحلیل شبکه‌ای رتبه‌بندی عوامل ریسک پروژه‌های تحقیقاتی به کمک ترکیب روش‌های فرایند تحلیل شبکه‌ای و DEMATEL فازی، مورد مطالعه: شرکت تحقیقاتی آرایشی و بهداشتی آلفا [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 48-57]
  • فرایند توسعه ی محصول جدید راهبردهای تأثیرگذار بر فرایند توسعه ی محصول جدید در صنایع دفاعی کشور [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 22-33]
  • فناوری بررسی و تحلیل موضوعات استاندارد فناوری‌های وزارت دفاع آمریکا براساس فرآیند چرخه‌ی عمر محصول [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 6-13]
  • فنون تصمیم گیری چند معیاره ارائه ی چارچوبی برای ارزیابی تأثیر مدیریت دانش مشارکتی بر یکپارچگی زنجیره ی تأمین با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 98-109]

ق

  • قابلیت تولید ارزیابی آمادگی ساخت و تولید در چرخه ی عمر دستیابی [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 48-63]
  • قابلیت نوآوری کسبوکار بررسی نقش قابلیت نوآوری کسب وکار بر رابطه ی بین مدیریت کیفیت جامع و نوآوری محصول [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 64-79]

ک

  • کدینگ اقلام مروری بر انواع سیستم های کدگذاری اقلام و کاربردهای آن ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 6-21]
  • کنترل‏ های امنیت اطلاعات بررسی و تحلیل تغییرات استاندارد ISO/IEC 27001: 2013 و ارائه مدل انتقال [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 38-47]
  • کیفیت خدمت ارزیابی تأثیر کیفیت خدمت بر رضایت مشتری (موردکاوی شرکت ایران خودرو) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 78-85]
  • کیفیت طراحی بررسی اثر استفاده از استاندارد‌‌های طراحی روی کیفیت طراحی محصولات [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 26-36]

م

  • محصول استاندارد استانداردسازی سازمان، فرایند و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 18-23]
  • محصول استاندارد ارائه ی مدلی تطبیقی به منظور استانداردسازی فناوری و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 24-37]
  • مدل سروکوال ارزیابی تأثیر کیفیت خدمت بر رضایت مشتری (موردکاوی شرکت ایران خودرو) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 78-85]
  • مدیریت اکتساب ارزیابی آمادگی ساخت و تولید در چرخه ی عمر دستیابی [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 48-63]
  • مدیریت پرو‍ژه ارزیابی تطابق مدل های مهندسی معکوس با حوزه های دانشی مدیریت پروژه [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 68-87]
  • مدیریت دانش مشارکتی ارائه ی چارچوبی برای ارزیابی تأثیر مدیریت دانش مشارکتی بر یکپارچگی زنجیره ی تأمین با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 98-109]
  • مدیریت ریسک پروژه ارائه یک الگوریتم ترکیبی از تجزیه وتحلیل نقاط شکست فازی و تکنیک مجموع وزین رده ای به منظور شناسایی و اولویت بندی مخاطرات پروژه (مطالعه موردی: یک پروژه گاز رسانی) [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 56-67]
  • مدیریت کیفیت جامع بررسی نقش قابلیت نوآوری کسب وکار بر رابطه ی بین مدیریت کیفیت جامع و نوآوری محصول [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 64-79]
  • مدیریت کیفیت فراگیر بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (با مطالعه موردی در شرکت زمزم اصفهان) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 64-77]
  • مدیریت و کنترل شبکه ها شبکه سازی سازمان ها، گونه شناسی مدیریت و کنترل آنها با تحلیل سه لایه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 7-17]
  • مرور ادبیات مروری بر مفاهیم کسب وکار شبکه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 86-97]
  • ممیزی الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
  • مهندسی الزامات ارائه ی چارچوب مهندسی الزامات به منظور اطمینان از درک و دریافت نیاز کامل مشتریان [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 34-44]
  • مهندسی سیستم ارزیابی آمادگی ساخت و تولید در چرخه ی عمر دستیابی [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 48-63]
  • مهندسی معکوس ارزیابی تطابق مدل های مهندسی معکوس با حوزه های دانشی مدیریت پروژه [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 68-87]

ن

  • نظام مدیریت امنیت اطلاعات ارائه‌ی الگوی پیاده‏ سازی نظام مدیریت امنیت اطلاعات در محیط رایانش ابری [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 24-37]
  • نظام مدیریت امنیت اطلاعات بررسی و تحلیل تغییرات استاندارد ISO/IEC 27001: 2013 و ارائه مدل انتقال [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 38-47]
  • نظریه فازی ارائه یک الگوریتم ترکیبی از تجزیه وتحلیل نقاط شکست فازی و تکنیک مجموع وزین رده ای به منظور شناسایی و اولویت بندی مخاطرات پروژه (مطالعه موردی: یک پروژه گاز رسانی) [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 56-67]
  • نوآوری الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
  • نوآوری راهبردهای تأثیرگذار بر فرایند توسعه ی محصول جدید در صنایع دفاعی کشور [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 22-33]
  • نوآوری محصول بررسی نقش قابلیت نوآوری کسب وکار بر رابطه ی بین مدیریت کیفیت جامع و نوآوری محصول [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 64-79]
  • نیازهای مشتریان ارائه ی چارچوب مهندسی الزامات به منظور اطمینان از درک و دریافت نیاز کامل مشتریان [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 34-44]

و

  • وفاداری ارزیابی تأثیر کیفیت خدمت بر رضایت مشتری (موردکاوی شرکت ایران خودرو) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 78-85]

ی

  • یادگیری سازمانی بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (با مطالعه موردی در شرکت زمزم اصفهان) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 64-77]